5/27/2016

Domiś :3

To był Fajny Dzień ^^








POZDRAWIAM :3

5/24/2016

Flying High

Wszystko zakończyło się dobrze :)  Cieszy mnie to niezmiernie  bo było realne zagrożenie życia, ale wyszedłem z tego (jak narazie)  Sami lekarze nie wiedzieli cóż to może być, czy coś mega poważnego czy nie. To pokazało mi, że cholercia trzeba cieszyć się każda pozytywną chwilą w życiu.. Fakt byłem często podłamany, ale too przez to że gdy zapalała mi się lapka ostrzegawcza, ja miałem ją gdzieś, miałem klapki na oczach, kiedy trzeba było mieć oczy szeroko otwarte. Niestety to jest życie, tutaj nie ma taryfy ulgowej. Wiem że wiele osób to gdzieś słyszało, wielokrotnie zresztą. Lecz ja osobiście muszę to powtarzać wiele razy. I to serious pomaga, tchnac w te słowa ducha i lecieć jak samolocik, gdzieś wysoko, ale niewiadomo gdzie dolece. Swoją drogą nie lubię pisać takich rzeczy. Denerwuje mnie to. Czemu to robię  Nie wiem. Odkąd pamiętam lubiłem pomagać ludziom, przez pryzmat moich doświadczeń życiowych, coś tam wiem o życiu i jak mogę to pomogę. Jest mi w tym teraz okresie przykro, jak wielu ludzi potrafi przekreslic wszystko przez jedno słowo, zachowując się jak księżniczki, wiecznie odwracając kota ogonem. Zamiast przemyśleć, odpychaja każde stwierdzenie, foch i koniec relacji. Jest to bardzo zabawne. Nie, ja nie będę nikogo umoralnial, bo nie oto chodzi. Każdy żyje jak chce, ale czasem powinniśmy przemyśleć pewne słowa i pomyśleć sobie ze może mają rację a nie wiecznie odpychac argumenty strony i uważac je za bezpodstawne i bez sensu bo przecież tacy nie jesteśmy. Chory świat, chore kredki. Jak kurwa malować ten świat jak te kredki dotykali ludzie niespełna rozumu.? To tak się da? Ciekawe, chciałbym się nauczyć bo jeszcze tego nie umiem. Bawi mnie też zachowanie moich byłych które NADAL piszą że były pod blokiem tam gdzie nie powinny. Ludzie, co z wami?  Coś nie wyszło, odrazu odwalacie przeszłość, wygrzebujac ją z ziemi? Nie rozumiem takiego zachowania i pewnie długo nie zrozumiem, bo to nie podlega pod prawa logiki. Rok minął, ja już serio od pół roku zacząłem nowe życie a pewne osoby dalej Pierdola o tym samym. Ja przepraszam, ale ja tego nie rozumiem. Naprawdę, this is problem?  I don't know. Ja chętnie mogę się nawet spotkać w celu skończenia tej wojny pisemnej na blogach, bo już naprawdę już brzuch mnie ze śmiechu boli. Tak, moi drodzy, było to smutne na początku, już rany się zagoily, i tylko pozostaje śmiech, i to w nieodpowiednich momentach, bo nie ja wchodzę, lecz moi znajomi, i piszą czy dzwonią do mnie. No przepraszam, naprawdę, może nie powinienem się śmiać, może fakt, zle reaguje, ale tak nie można żyć. Jakbym żył przeszłością, to bym już dawno był w grobie. Taki mały apel.. Ogarnijcie się, bo serio szkoda waszego życia, przez tą 
całą nienawiść zmarszczek podostajecie xDDD

Pisze z komórki Bo jadę do białego, więc lecę się kimnać trochę, bo daleka trasa Jeszce xd

5/21/2016

Nie poddajemy się!

Nie ma jak leżeć w szpitalu, na obserwacji
Może jutro wyjdę, bo dziś było tragicznie
Nie poddaje się. Bo nie na tym życie polega.
Można by rzec, że jestem sam, bo sam się z tym mierzę.
I bedę dumny, kiedy wyjdę i bedzie wszystko dobrze
Kończę, bo zaraz podlączą kroplówkę. 
Trzymać się Misiaki :)




5/20/2016

Skasowany Numer

Coś ostatnio nie możemy się zdzwonić
Czemu?
Telefon pada ci częściej niż w lasach Amazonii
Nie mówi
W sumie ot fakt, nieustanie czas nas goni

NIE, nie będzie wspólne rudej na kanciapie
Co to cię boli?
Do lekarza, jak masz chorym ej
Masz jakieś założenie, sobie je powoli zdejmuj
Nawet nie próbuj tego sprowadzać do roli fejmu
Gdzie go mam
Walka, praca trwa
Jak na dłoni, Bejrut
Stawka jest wysoka, zrozum, jakbyś gonił klejnot
Robisz save’a w ostatnie planszy
Wiec miej go
Pytanie czy starczy ci kartki
Czy w ogóle przejdziesz
Nie jeden chciałby tu się stoczyć
..
Może kiedy będzie lat więcej dogadamy się po raz pierwszy
Teraz pędzę
Mam blask w pendze
Klaszcz w ręce, jak masz chęć
Zrozum, ja ogarniam swój czas
Ty swój cyrk
Dlatego nie wisimy na słuchawce jak samobójcy

Fale plączą się 
By się zebrać w sygnał
Nic nie znaczący dźwięk
Nie zawsze to co chcesz możesz usłyszeć
Zrozum że to wszystko po coś jest
/2x

Wychodzisz spod prysznica
Schniesz naga
Leniwie kieckę wciągasz
Chętnie zamieniłbym się z tym lustrem
W którym się przeglądasz
Tam gdzie idziesz
Niejednego spalisz jak resztkę jointa
Mu przyśpieszysz tętno
Jakby przypierd* kreskę w nozdrza
Ale ja wiem gdzie, dziś w nocy będziesz na mieście
Bo rap zagram tam u ciebie w nocy
Ale potem wejdę na backstage
I wiem ze tobie się przypomni pewnie rok wcześniej
Czyli ja i ty porobieni
I hotel gdzieś tam na piętrze
Później u mnie po szklankach
Tak, to był nasz prime time
Soundcloud dawał vibe nam
Ten wiesz, byłaś fajna
Pewnie właśnie dlatego mój numer ma twoja sim karta
Ale ten one time to nasz time out
Dartego potem już strasznie cie proszę nie dzwoń do mnie
Naprawdę ty nie dzwoń do mnie
Prawdopodobnie mógłbym cię poznać, ale nie dosłownie
I skasuj ten numer pliz
Jeszcze w sumie dziś ja mam twój
I nie odbiorę, uwierz nic.. 

Fale plączą się 
By się zebrać w sygnał
Nic nie znaczący dźwięk
Nie zawsze to co chcesz możesz usłyszeć
Zrozum że to wszystko po coś jest
/2x

5/17/2016

Kocham życie. wiesz?

Cześć! Mimo że pisze totalnie nafazowany, fajnie byłoby napisać notkę :)

Wróciłem niedawno z dobrego tripa , po fajnych lokalach takich dla piwoszy, Potrzebowałem naprawdę relaksu, czasu tylko dla siebie. Napisał do mnie Misiak , którego z tego miejsca gorąco pozdrawiam :) Wypiliśmy trochę i popaliśmy sziszę, było naprawdę supcio Mam mega fazę na pisanie. W tle leci Danny, którego nadal uwielbiam mimo tego że już nic takiego nie tworzy, przynajmniej nic nie słyszałem. Za tydzień spoko melanżyk się szykuję, mimo tooo żeee.


No właśnie... DOSTAŁEM SPOKO PRACĘ.  :3 ( cieszymy się z małych rzeczy) Mam nadzieję że będzie fajnie, spotkam kolejnych miłych ludzi na swojej drodze a nie osoby na których szkoda czasy :) Którzy często są dwulicowi  i gadają za plecami głupoty. Niedawno zrozumiałem że wiele błedów popełniłem i już nie jestem np:  taki zazdrosny, ufam swojej drugiej połówce, bo jeżeli miałoby się coś wydarzyć , to i tak bym się dowiedział o tym. Naprawdę jej ufam, mam nadzieje że jest to odwrotnie, bo naprawdę chce by było miedzy nami dobrze :) Bardzo mi zależy i wiem że jej też :).  Niech każdy mówi co chce, ja spełniam siebie, i jestem szczęśliwy. Wiem że wcześniej nie ufałem , wyciągnałem wnioski z tego :) I jestem z tego naprawdę dumny, Tak samo jak z ustnej matury i tego że jestem wartościowym człowiekiem. Gadajcie sobie co o mnie chcecie , mam to gdzieś, wcześniej pisałem na tym blogu odpowiedzi, teraz ? Mam to gdzieś. Szkoda czasu na was , błahostkie ludki :*. Staram się czerpać życie jak się da , te  osoby mnie czegoś  nauczyły, z tego miejsca szczerze im za to dziękuję:)

Żyję teraz pracą, oraz następnym weekendem z muckiem , będzie zajebiście!!! <3

Przez ten czas terapii,  dużo się zmieniło. Wiele ludzi mówi że przez kilka lat dużo się zmienia, u mnie sporo już się zmieniło i za to dziękuję jemu !

Wiem że wujek ze mną był w tych ciężkich chwilach, że mnie wspiera i za to mu bardzo dziękuję, bo bardzo bo kocham jak i mojego zmarłego ojca , którego nigdy nie miałem okazji poznać, lecz wiem że oni tam są i mnie wspierają, jak i ludzie żyjący na tej ziemi!

Jestem taki szczęśliwy. Zauważyłem że było tyle osób które mnie ograniczały, i podporządkowywałem się im,  byłem ostanio w tripie w Sochoniach,  byłem w lesie i było mega zajebiście. :) Nieźle się napiliśmy, lecz mam głowe do tego i stopuję , oraz nie piję kilka trunków różnych naraz. Z Gochą zawsze wychodzę chętny na tripa nieważne gdzie, lecz kocham ją i to towarzystwo gdzie możemy być na końcu świata a i tak będzie mega zajebiście!

Jestem trochę nafazowany przez szisze , lecz tego potrzebowałem czuję się taki wolny, szcześliwy żmam ją <3 moich kochanych znajomych wokół siebie, i to że zmieniłem się strasznie i jestem z tego mega zadowolony :)


Boże  jak się rozpisałem a miało być luźna notka, lecę spać  bo jutro lekarz na PKK <3 i Szkolenie xDD




Żyjcie Zdrowo Misiaki <3


To dla ciebie kochanie <3 
Twoje Ulubiene :3


5/16/2016

Sialala!

Cześć, Siemano, Heja!. Witam po długiej przerwie ^^ Ja już jestem po maturach. Powiem tak : Z ustnych jestem mega zadowolony. Polski 18 pkt, Angielski wielki suprise 86% :D.  Przynajmniej ustne mam super pozaliczane. Polski również fajnie, bo znałem dobrze lektury które przydały mi się do innych tekstów kultury :) Było naprawdę super. Radość, która eksplodowała w momencie dowiedzenia się ile punktów dostałem z angielskiego, była NIE-SA-MO-WI-TA! Miałem ochotę skakać z radości:) teraz tylko czekać do 5 lipca, lecz mam czuja że jak ustne tak mi super poszły, to pisemne mam nadzieję tak samo :)


W końcu mam czas dla siebie. Zapisałem się już na prawo jazdy ;). We wtorek badania , robienie PKK, i 3 czerwca zaczynamy kurs. Lecz się powoli zastanawiam czy nie zdawać wcześniej niż czekać do lipca , bo teoria trwa miesiąc. Ewentualnie przejść kurs pierwszej pomocy, szybciutko, i lecieć speedem na jazdy, bo to będzie czysta przyjemność ^^. Już się nie mogę doczekać :) Po prawku tylko wybrać mój samochód  i odrazu lecimy w tripa nad morze :)

Tyle się dzieje w moim życiu miazga delikatna :D Jutro rozmowa o pracę, może nie wymarzona, lecz pieniądze bedą swoje, bo zbieramy na konsole PS4, w końcu fifka musi być , prawda ? :D

Krótka notka wprowadzająca, informująca mnie na jakim etapie jestem :D

POZDRO <3









 Mały francuski bonusik :3

5/01/2016

Danny!

Cross the crowded room
But no one cares to see
What you have done to me
You're afraid of me 
I can see it in your eyes
Is there a compromise?

Stop this hurting
Stop this burning 

Lay your love on me
Won't you lay some love on me?
Why won't you lay your love on me?
Don't fall apart unite this heart
I'm so tired of crying myself to sleep 
I'm so tired of being alone
Won't you lay your love on me?
Don't fall apart unite this heart

Would it make a change 
If I walked and talked like you?
Tell me what I have to do?
I'm afraid of you
You can see it in my eyes 
I'm telling you no lies

Stop this hurting
Stop this burning 

Lay your love on me
Won't you lay some love on me?
Why won't you lay your love on me?
Don't fall apart unite this heart
I'm so tired of crying myself to sleep 
I'm so tired of being alone
Won't you lay your love on me?
Don't fall apart unite this heart

Lay your love on me, on me yeah
Won't you lay your love on me
Don't fall apart unite this
Ooh yeah yeah yeah...

Won't you lay your love on me?
Won't you lay some love on me?
Why won't you lay your love on me?
Don't fall apart unite this heart

Oh oh oh oh